021-86036096

مودم ADSL وایرلس N600 تی پی لینک مدل TP-Link TD-W8980

دسته:
ویژگی‌ها
برند:: تی پی لینک
نوع مودم:: ADSL
رنگ:: مشکی
گارانتی:: پارس ارتباط، پانا، متم اف
سرعت وای‌فای:: AC600
آنتن:: 2 عدد 5 دسیبل
محیط استفاده:: فظای داخلی
اتصال از طریق:: کابل, وایرلس
برای قیمت تماس بگیرید

تحویل اکسپرس

کلیه سفارشات بصورت سریع و اکسپرس در اولین فرصت برای مشتری ارسال میشود.

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان برگشت کالا تنها در صورتی مورد قبول است که کالا در شرایط اولیه باشد.

پشتیبانی همیشگی

7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی شما هستیم.

پرداخت در محل

میتوانید مبلغ سفارش خود را در محل تحویل پرداخت نمایید.

محصولات اصل

اصالت و سلامت فیزیکی کلیه محصولات توسط کارشناسان ما بررسی و تایید میشود.

توضیحات

مودم روتر TP-Link TD-W8980 یک دستگاه چندکاره است که شامل مودم ADSL2+، روتر NAT، سوئیچ ۴ پورت گیگابیت و نقطه دسترسی بی‌سیم N است. این دستگاه با ارائه اتصالات همزمان در باندهای ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز، پهنای باند کلی ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه را فراهم می‌کند.

ویژگی‌ها و مشخصات فنی

  1. اتصالات دو باند همزمان:
    • باند ۲.۴ گیگاهرتز: ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه
    • باند ۵ گیگاهرتز: ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه
    • این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌های روزمره مانند ایمیل و مرور وب را بر روی باند ۲.۴ گیگاهرتز اجرا کنید، در حالی که وظایف حساس به تأخیر مانند بازی‌های آنلاین یا پخش ویدئوهای HD را بر روی باند ۵ گیگاهرتز انجام دهید.
  2. پورت‌های گیگابیت کامل:
    • دارای ۴ پورت LAN گیگابیت است که برای کاربران سنگین پهنای باند که به اتصالات سریع و قابل اعتماد برای کارهای سنگین یا سرگرمی مانند تماس‌های کنفرانسی بدون تأخیر، پخش ویدئوهای HD یا بازی‌های آنلاین نیاز دارند، ایده‌آل است.
  3. آنتن‌های قدرتمند:
    • دارای ۳ آنتن خارجی ۵ دسی‌بل برای باند ۵ گیگاهرتز و ۲ آنتن داخلی برای باند ۲.۴ گیگاهرتز است. این ترکیب به شما پوشش بی‌سیم فوق‌العاده و قابلیت اطمینان از هر نقطه در خانه یا دفتر بزرگ شما را می‌دهد.
  4. پورت‌های USB چندکاره:
    • دارای ۲ پورت USB 2.0 است که به کاربران امکان می‌دهد چاپگرها، فایل‌ها و رسانه‌ها را در شبکه به اشتراک بگذارند. همچنین می‌توانید از عملکردهای سرور FTP دستگاه استفاده کنید تا هرگز از فایل‌های خود جدا نشوید.
  5. پورت LAN/WAN قابل تعویض:
    • این دستگاه از اتصالات ADSL یا WAN اترنت (EWAN) پشتیبانی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد از اتصالات اینترنت مختلف بین ADSL، کابل یا فیبر استفاده کنند. این ویژگی منحصر به فرد زمانی که کاربران نیاز به تغییر به خدمات فیبر یا کابل دارند، کار را آسان‌تر می‌کند.

عملکرد و کارایی

مودم روتر TD-W8980 با ترکیب چندین دستگاه شبکه در یک دستگاه شیک، نیاز به خرید چندین دستگاه برای دسترسی و اشتراک‌گذاری اتصالات اینترنت پرسرعت را از بین می‌برد. این دستگاه با ارائه اتصالات همزمان در باندهای ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز، پهنای باند کلی ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه را فراهم می‌کند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌های روزمره مانند ایمیل و مرور وب را بر روی باند ۲.۴ گیگاهرتز اجرا کنید، در حالی که وظایف حساس به تأخیر مانند بازی‌های آنلاین یا پخش ویدئوهای HD را بر روی باند ۵ گیگاهرتز انجام دهید.

پوشش بی‌سیم

با استفاده از ۳ آنتن خارجی ۵ دسی‌بل برای باند ۵ گیگاهرتز و ۲ آنتن داخلی برای باند ۲.۴ گیگاهرتز، این دستگاه پوشش بی‌سیم فوق‌العاده و قابلیت اطمینان را از هر نقطه در خانه یا دفتر بزرگ شما فراهم می‌کند. این ترکیب به شما امکان می‌دهد تا از سرعت‌های بالا در فواصل بیشتر بهره‌مند شوید.

اشتراک‌گذاری آسان

با استفاده از ۲ پورت USB چندکاره، کاربران می‌توانند چاپگرها، فایل‌ها و رسانه‌ها را در شبکه به اشتراک بگذارند. همچنین می‌توانید از عملکردهای سرور FTP دستگاه استفاده کنید تا هرگز از فایل‌های خود جدا نشوید.

انعطاف‌پذیری در اتصالات اینترنت

پورت LAN/WAN قابل تعویض این دستگاه از اتصالات ADSL یا WAN اترنت (EWAN) پشتیبانی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد از اتصالات اینترنت مختلف بین ADSL، کابل یا فیبر استفاده کنند. این ویژگی منحصر به فرد زمانی که کاربران نیاز به تغییر به خدمات فیبر یا کابل دارند، کار را آسان‌تر می‌کند.

این مودم روتر با ترکیب چندین دستگاه شبکه در یک دستگاه شیک، نیاز به خرید چندین دستگاه برای دسترسی و اشتراک‌گذاری اتصالات اینترنت پرسرعت را از بین می‌برد.

توضیحات تکمیلی

برند:

تی پی لینک

نوع مودم:

ADSL

رنگ:

مشکی

گارانتی:

پارس ارتباط، پانا، متم اف

سرعت وای‌فای:

AC600

آنتن:

2 عدد 5 دسیبل

محیط استفاده:

فظای داخلی

اتصال از طریق:

کابل, وایرلس

فرکانس:

5.8 گیگاهرتز

پورت USB :

دارد

چراغ LED وضعیت:

دارد

منبع تغذیه:

آداپتور برق

تعداد پورت شبکه:

4 عدد گیگابیت

پورت RJ-11 تلفنی:

1 عدد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس